PENGUBATAN SIHIR, SAKA DAN LAIN LAIN MASSALAH BERKAITAN ALAM MISTIK.

PENGUBATAN SIHIR, SAKA , GANGGUAN MAKHLUK HALUS DAN LAIN LAIN MASAALAH BERKAITAN ALAM MISTIK.
Kepada anda yang mengalami masaalah gangguan makhluk halus, sihir, saka dan lain lain masaalah berkaitan alam mistik, sila telefon Pak De. Beliau telah banyak membantu menyelesaikan masaalah berkaitan penyakit mistik ni telah bertahun tahun dan setakat ini, alhamdulillah. Perubatan jarak jauh boleh juga diikhtiarkan. Kaedah tidak menyalahi Islam. Telefon terus Pak De dan ceritakan sendiri masaalah anda. 0129518573



PENGUBATAN UNTUK SAKIT MATA.
Pengubatan untuk segala macam sakit mata kecuali buta. Telah terbukti keberkesanannya, dengan izin Allah. Jika anda ada mengalami masaalah mata sila berhubung terus dengan Pak De. 012 9518573



KOLEKSI BARANGAN MISTIK.
Kepada para kolektor, kami lebih mengutamakan jual beli yang tulus dan ikhlas dan anda adalah digalakkan untuk melihat dan menilai sendiri barang barang yang kami maharkan. Ini adalah untuk mengelak daripada timbulnya rasa ragu ragu dan tidak yakin pada barangan koleksi kami. Luangkanlah sedikit masa untuk mengelakkan diri anda membeli barangan yang tidak asli / cetak rompak.

Jika anda betul betul berminat segalanya boleh dirunding.

Jika anda seorang kolektor atau inginkan barangan tertentu sila hubungi kami dan nyatakan. Insyaallah kami akan cuba mendapatkannya untuk anda. Tapi bukan gerenti dapat..... Semua kuasa Allah, kalau Dia nak beri, adalah. Kalau tak, tak ada lah.


Hubungi kami (Sdra Hata) call : 0123539524


PERUBATAN TRADISIONAL.
Kami juga boleh membantu anda mempertemukan anda dengan seorang otai yang bagi kami tinggi ilmunya jika anda mempunyai masalah tertentu terutama yang berkaitan dengan alam mistik. Insyaallah. Beliau juga adalah pengamal perubatan tradisional dan pernah beberapa kali keluar kisahnya dalam majalah majalah. Kita hanya berusaha, selebihnya Allah Taala yang tentukan. Tapi kalau kita tak berusaha, dah tentu Dia tak beri.....




Joelabu , Hata .

call & whatsapp 0112308 6439



Terima kasih.



Monday, December 28, 2009

Geliga Burung Merbuk Dah Ditebus.



Diperolehi oleh bapa mertua salah seorang pengasas blog ini 2 minggu lepas. Bapa mertua pengasas yang juga otai dalam bidang batu dan geliga, juga seorang peminat burung. Beliau ada membela burung merbuk yang ditangkapnya dihutan. Dalam sangkar yang sebesar 5' x 5' x 5' itu juga terdapat sarang burung tersebut. Satu hari seperi biasa beliau masuk ke hutan memikat burung. Apabila pulang beliau terkejut bila mendapati dalam sarang burung merbuk beliau ada terdapat seketul batu yang bentuknya lebih lonjong dari telur burung. Ianya bukan telur, tetapi geliga. Semuanya kuasa Allah.... Geliga ini mempunyai aura yang sejuk, berurat urat. Cantik. Ingin Dimaharkan dengan harga RM3,000.00.



email : joelabu1234@yahoo.com

Koleksi Geliga dan Buntat Serai DAh Ditebus.


Ini adalah koleksi geliga dan buntat serai terbaru yang kami perolehi kepunyaan seorang sahabat yang memang arif tentang batu serai dan ingin memaharnya. Alkisahnya, sahabat ini telah diberitahu oleh seseorang yang serainya berbunga dan ingin mengupahnya untuk mengambil batu serai. Kami juga dijemput sekali. Setelah proses penarikan dibuat tidak ada batu serai biasa pun yang didapati sebaliknya buntat serai yg seperti di gambar sebanyak 12 biji. Tuan punya pokok tersebut tidak tahu tidak berminat tentang buntat ini dan memberikan pada sahabat tersebut...hehehe. Rezeki tu. Memang dia sendiri pun dalam pengalamannya menarik batu serai, tak pernah jumpa dengan buntat serai yang sebegini.


Kami juga ada bertanya pendapat dari sahabat sahabat, ada yang mengatakan ianya geliga lipan, ada yang mengatakan geliga embun dan macam macam lagi. Tapi pada kami ianya buntat serai kerana didapati dari pokok serai. Tidak tergamak kami untuk mengatakan yang ianya geliga lipan, kalau geliga lipan boleh dimahar dengan harga yang lebih tinggi. Itu bukan cara kami. Tapi kalau diamati memang warna dan sifat nya lebih kepada geliga lipan. Wallahu.....




Untuk dimahar bersama sepasang geliga serai putih kekuningan kehijauan yang bentuknya juga unik. Atas bawah tajam. Sahabat tersebut tidak akan memaharkan buntat serai sebiji sebiji kerana ikut katanya, kalau datang sekali tu, eloklah dimaharkan sekali juga. Wallahu.. Maharnya RM3,000.00 Kalau betul minat, boleh runding ...
email : joelabu1234@yahoo.com

Tuesday, December 15, 2009

Geliga Semut Dah Ditebus.



Diperolehi secara mistik oleh salah seorang pengasas blog ini. Datangnya memang sepasang dan ampuh. Insyaallah asli. Sila datang sendiri dan lihat keampuhannya. Maharnya RM1500.00 sebiji. Untuk sepasang RM3,000.00. Kepada yang betul betul berminat, tawaran yang asli dan ikhlas akan dipertimbangkan.



Yang sebiji ni pula asalnya kepunyaan pakcik pengasas blog ini yang mana beliau telah agak lama menyimpan dan kini ingin memaharnya. Ampuh. Maharnya RM1500.00. Kalau betul betul berminat , boleh runding. Janji ikhlas dan pembeli asli.


email : joelabu1234@yahoo.com

Monday, December 14, 2009

kitab lama.


Kepunyaan datuk kepada seorang sahabat saya. Kitab lama yang helaiannya kalu tak silap macam emas. Wallahu.... Nak kata tembaga, takkan berkilat sampai macam tu. Isi kandungannya berupa ayat2 alquran. Saya ingat nak photostat, tapi dia tak bagi...hehe. memang tersangat rare kitab yang macam ni. Bukan untuk dimahar, untuk jamu mata sahaja... Dikotaknya ada dua cop mohor.



email : joelabu1234@yahoo.com

Golok Gurkha (Kukri) DAH DITEBUS


Kukri ini saya perolehi dari koleksi arwah datuk saya. Rasanya usia kukri ini lebih dari 50 tahun. Sebenarnya ada 2 lagi pisau kecil (anak) yang sama bentuk dengan kukri ini tetapi sya terlupa nak ambilnya sekali. Insyaallah akan diambil nanti. Hulunya adalah daripada tanduk kerbau manakala sarungnya daripada kulit. (Dah habis kena makan anai anai)

Besinya memanglah jenis besi yang baik. Setelah berpuluh tahun tersimpan tak ada karat pun. Amat padat dan berat besinya. Sampai lenguh tangan mengasahnya baru tajam. Ditapak hulunya pula lambang askar gurkha (tak pasti samaada harimau atau singa).


email : joelabu1234@yahoo.com