PENGUBATAN SIHIR, SAKA DAN LAIN LAIN MASSALAH BERKAITAN ALAM MISTIK.



KOLEKSI BARANGAN MISTIK.
Kepada para kolektor, kami lebih mengutamakan jual beli yang tulus dan ikhlas dan anda adalah digalakkan untuk melihat dan menilai sendiri barang barang yang kami maharkan. Ini adalah untuk mengelak daripada timbulnya rasa ragu ragu dan tidak yakin pada barangan koleksi kami. Luangkanlah sedikit masa untuk mengelakkan diri anda membeli barangan yang tidak asli / cetak rompak.

Jika anda betul betul berminat segalanya boleh dirunding.

Jika anda seorang kolektor atau inginkan barangan tertentu sila hubungi kami dan nyatakan. Insyaallah kami akan cuba mendapatkannya untuk anda. Tapi bukan gerenti dapat..... Semua kuasa Allah, kalau Dia nak beri, adalah. Kalau tak, tak ada lah.


Hubungi kami (Sdra Hata) call : 0123539524


PERUBATAN TRADISIONAL.
Kami juga boleh membantu anda mempertemukan anda dengan seorang otai yang bagi kami tinggi ilmunya jika anda mempunyai masalah tertentu terutama yang berkaitan dengan alam mistik. Insyaallah. Beliau juga adalah pengamal perubatan tradisional dan pernah beberapa kali keluar kisahnya dalam majalah majalah. Kita hanya berusaha, selebihnya Allah Taala yang tentukan. Tapi kalau kita tak berusaha, dah tentu Dia tak beri.....




Joelabu , Hata .

call & whatsapp 0112308 6439



Terima kasih.



Thursday, January 29, 2015

duit lama zaman jepun

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Batu mistik

Ade banyak kisah kisah mistio pada batu ni. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Siling 25 tahun merdeka

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Caping antik

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Burung cenderawasih

Koleksi cun melecun nak dilepaskan. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Wednesday, January 28, 2015

Duit yasin wali7

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Duit kepen timah hitam


Asal dari kawasan kelantan dan patani. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Batu ibu serai kuning kehijauan.

Bukan batu serai biasa tapi batu ibu serai. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Cicak ekor cabang tiga

Hasil permohonan. Lainn dari yang lain. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga Buaya

Hasil permohonan. Memang unik barang ni. Ada bermacam corak kat geliga ni. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga Naga Putih

Hasil permohonan. Baru dapat. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga Naga Sari

Permohonan terbaru. Cantik ni dan memang jarang jarang sangat nak dapat macam ni. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Thursday, January 22, 2015

Koleksi geliga pakej

Bermacam jenis geliga untuk mahar pakej.  Untuk keterangan lanjut sila call whatsapp sdra Hata.

Duit siling yasin antik




Duit antik yasin. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata

Monday, January 19, 2015

Duit siling yasin












Barang permohonan yang baru saja diperolehi. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Batu nilam burma

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Monday, January 12, 2015

Batu kecubung asli

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Batu delima permohonan terbaru

comel comel je.... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Batu bukit nuri asli

Diperolehi dari kawasan selatan Thai. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Wednesday, January 7, 2015

Batu kecubung asli

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Taring buaya

Barang ori dan ada khasiatnya insyaallah. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Duit siling RM1 lama.


Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Cincin delima merah koleksi peribadi.

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Batu marjan


Batu marjan asli. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Cincin delima merah koleksi peribadi

Barang memang cantik. Aura pun cun... jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Friday, December 19, 2014

geliga cenderawasih

Geliga permohonan. Nampak macam jarum mas je... tapi ianya geliga cenderawasih. Baru saja dapat nya. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Monday, December 15, 2014

cincin mistik permohonan

Baru diperolehi hasil permohonan. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.


Saturday, December 13, 2014

sepasang loket mistik permohonan

Baru dapat je sepasang ni. Barang cantik power ranger.... jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Wednesday, December 10, 2014

tasbih permohonan terbaru

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.