PENGUBATAN SIHIR, SAKA DAN LAIN LAIN MASSALAH BERKAITAN ALAM MISTIK.

PENGUBATAN SIHIR, SAKA , GANGGUAN MAKHLUK HALUS DAN LAIN LAIN MASAALAH BERKAITAN ALAM MISTIK.
Kepada anda yang mengalami masaalah gangguan makhluk halus, sihir, saka dan lain lain masaalah berkaitan alam mistik, sila telefon Pak De. Beliau telah banyak membantu menyelesaikan masaalah berkaitan penyakit mistik ni telah bertahun tahun dan setakat ini, alhamdulillah. Perubatan jarak jauh boleh juga diikhtiarkan. Kaedah tidak menyalahi Islam. Telefon terus Pak De dan ceritakan sendiri masaalah anda. 0129518573



PENGUBATAN UNTUK SAKIT MATA.
Pengubatan untuk segala macam sakit mata kecuali buta. Telah terbukti keberkesanannya, dengan izin Allah. Jika anda ada mengalami masaalah mata sila berhubung terus dengan Pak De. 012 9518573



KOLEKSI BARANGAN MISTIK.
Kepada para kolektor, kami lebih mengutamakan jual beli yang tulus dan ikhlas dan anda adalah digalakkan untuk melihat dan menilai sendiri barang barang yang kami maharkan. Ini adalah untuk mengelak daripada timbulnya rasa ragu ragu dan tidak yakin pada barangan koleksi kami. Luangkanlah sedikit masa untuk mengelakkan diri anda membeli barangan yang tidak asli / cetak rompak.

Jika anda betul betul berminat segalanya boleh dirunding.

Jika anda seorang kolektor atau inginkan barangan tertentu sila hubungi kami dan nyatakan. Insyaallah kami akan cuba mendapatkannya untuk anda. Tapi bukan gerenti dapat..... Semua kuasa Allah, kalau Dia nak beri, adalah. Kalau tak, tak ada lah.


Hubungi kami (Sdra Hata) call : 0123539524


PERUBATAN TRADISIONAL.
Kami juga boleh membantu anda mempertemukan anda dengan seorang otai yang bagi kami tinggi ilmunya jika anda mempunyai masalah tertentu terutama yang berkaitan dengan alam mistik. Insyaallah. Beliau juga adalah pengamal perubatan tradisional dan pernah beberapa kali keluar kisahnya dalam majalah majalah. Kita hanya berusaha, selebihnya Allah Taala yang tentukan. Tapi kalau kita tak berusaha, dah tentu Dia tak beri.....




Joelabu , Hata .

call & whatsapp 0112308 6439



Terima kasih.



Thursday, April 24, 2014

Geliga burung helang

Baru dapat lagi... Barang rare dan real. Nilai nya pun boleh tahan ni. Anda lihat lah sendiri geliga nya dan kalau boleh scan apa salahnya. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga lipan paling baru

Baru sangat sangat dapat. Masih panas lagi. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Wednesday, April 23, 2014

Geliga lipan putih besar terbaru

Besar dari saiz biasa. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga lipan kuning terbaru

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga lipan bara bujur telur terbaru

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga kala jengking bara terbaru

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Tuesday, April 22, 2014

Tongkat kayu tas.

Memang elok kalau simpan kat rumah untuk emergency. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga mistik

Boleh tahan aura geliga ni... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Batu tiger eye berkalimah

Batu tiger eye. Biasan cahaya nya membentuk seakan kalimah Allah. Cun.... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Monday, April 21, 2014

Rare...akik bunian

Ada pasakan 9 basi kuning atas permukaannya. Bingkai kendi, saiz 19/20. Dah cantik diikat ni. Barang cun melecun. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Tuesday, April 15, 2014

Cincin batu cenderawasih koleksi indera sakti

Koleksiindera sakti. Barang memang cantik. Anda lihatlah sendiri. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Monday, April 14, 2014

Geliga ular tedung

Barang cantik.... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga ular

Ada 3 jenis kesemuanya. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Duit mistik

Baru je dapat hasil permohonan. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Mangkuk yasin

Sebagai ikhtiar dalam perubatan, insyaallah. Cuma isi air mineral dal mangkuk dan minum. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Duit siling bismillah 2

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

duit bismillah 4

Rare..... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

delima puteri cun

Lembut je rasa hati bila memandang nya. Warna hijau dan merah. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga Nilam

Memang jarang sangat dapat ni. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga leklai

Ini bukanlah batu leklai biasa tetapi geliga nya. Mantap... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Cincin fosil gemunggal pulau dan delima cempaka.

Cincin fosil gemunggal pulau (keemasan) dan delima cempaka. Barang memang cun. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Loket fosil teras gemunggal kampung

Susah jugak nak dapat ni. Ianya fosil dan koleksi peribadi indera sakti. Khasiat kebal darurat, penangkis sihir, pendinding dan banyak lagi insyaallah.. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Teras gemunggal kampung

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Duit yasin 9

Duit yasin 9 orang tua bertongkat kendong uncang... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Tongkat raja kayu

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Friday, April 11, 2014

Batu akik berkalimah

Bercorak kalimah dan terbentuk secara alami. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Monday, April 7, 2014

delima kuning

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

geliga lipan pokok serai.

Geliga lipan dari pokok serai. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Delima kuning

Barang cantik.... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga lebah tualang

Baru diperolehi... Barang memang cun. Jika berminat sila call whatsap sdra Hata.

Friday, April 4, 2014

Pakej geliga lipan

Pakej geliga lipan. Banyak jenisnya dan warna nya dengan harga pakej yang menarik. Kalau tebus satu satu harganya jadi lain dah..... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Wednesday, April 2, 2014

Geliga paya bakau

Geliga diperolehi dari kawasan paya bakau. Unik dan rare... belum pernah lagi dapat yang macam ni. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.