PENGUBATAN SIHIR, SAKA DAN LAIN LAIN MASSALAH BERKAITAN ALAM MISTIK.



KOLEKSI BARANGAN MISTIK.
Kepada para kolektor, kami lebih mengutamakan jual beli yang tulus dan ikhlas dan anda adalah digalakkan untuk melihat dan menilai sendiri barang barang yang kami maharkan. Ini adalah untuk mengelak daripada timbulnya rasa ragu ragu dan tidak yakin pada barangan koleksi kami. Luangkanlah sedikit masa untuk mengelakkan diri anda membeli barangan yang tidak asli / cetak rompak.

Jika anda betul betul berminat segalanya boleh dirunding.

Jika anda seorang kolektor atau inginkan barangan tertentu sila hubungi kami dan nyatakan. Insyaallah kami akan cuba mendapatkannya untuk anda. Tapi bukan gerenti dapat..... Semua kuasa Allah, kalau Dia nak beri, adalah. Kalau tak, tak ada lah.


Hubungi kami (Sdra Hata) call : 0123539524


PERUBATAN TRADISIONAL.
Kami juga boleh membantu anda mempertemukan anda dengan seorang otai yang bagi kami tinggi ilmunya jika anda mempunyai masalah tertentu terutama yang berkaitan dengan alam mistik. Insyaallah. Beliau juga adalah pengamal perubatan tradisional dan pernah beberapa kali keluar kisahnya dalam majalah majalah. Kita hanya berusaha, selebihnya Allah Taala yang tentukan. Tapi kalau kita tak berusaha, dah tentu Dia tak beri.....




Joelabu , Hata .

call & whatsapp 0112308 6439



Terima kasih.



Friday, April 24, 2015

Cincin batu misteri

Ada khasiatnya insyaallah. Warna putih kaca sedikit berurat di dalamnya dan batu ni memang ada misterinya.... misteri nusantara. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.


Delima marjan

Insyaallah baik untuk menyedut bisa bisa dalam badan. Cara penggunaan akan diterangkan pada penebus batu ini. Jika berminat sila call sdra Hata.


Fosil mani gajah asli raw



Barang rare. Bukan jenis warna putih. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Wednesday, April 22, 2015

Geliga delima puteri saadong

barang memang cun. Lihatlah sendiri. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.



Mahar pakej duit mistik

Juka berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Sunday, April 19, 2015

Keris rumpun serai

Diperolehi ketika membuat permohonan batu serai. Kira dapat sekali dengan batu serai. Luk 5 dan panjang sejengkal. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.


Friday, April 17, 2015

Rantai babi siluman

Barang permohonan. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Keris singa langkasuka

Barang permohonan. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Cek kosong alam ghaib

Tulis je berapa jumlah nak letak kat cek tu. Hehe... Jila berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Wednesday, April 15, 2015

Geliga landak asli

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

USD 1,000,000 alam ghaib

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

RM1000 terbaru

Dari alam ghaib. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

10 dollar singapore dari alam ghaib.

Mistik dan pelik. Ada wafak di luar dan dalam duitnya. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.



RM5 tanah melayu

Duit dari alam ghaib

. Rare dan rare.... jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Tuesday, April 14, 2015

duit mistik alam ghaib

Tersangat pelik dan rare... jika berminat sila call whatsapp sdra Hata

Monday, April 13, 2015

Batu geliga burung hud hud

Tanya sama itu hud hud... hehe. Tengok betul betul coraknya.

Keris singa ambara

Betul betul antik. Usia dalam 1000 tahun. Keris kesultanan bali. Hulu daripada besi juning dan permata. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.









Buluh misteri

Diperolehi di kaki sebuah gunung. Lihatlah sendiri keganjilannya. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Thursday, April 9, 2015

Duit sukarno 10 ribu rupiah

Jika berminat sila call whatsapp  sdra Hata.