PENGUBATAN SIHIR, SAKA DAN LAIN LAIN MASSALAH BERKAITAN ALAM MISTIK.



KOLEKSI BARANGAN MISTIK.
Kepada para kolektor, kami lebih mengutamakan jual beli yang tulus dan ikhlas dan anda adalah digalakkan untuk melihat dan menilai sendiri barang barang yang kami maharkan. Ini adalah untuk mengelak daripada timbulnya rasa ragu ragu dan tidak yakin pada barangan koleksi kami. Luangkanlah sedikit masa untuk mengelakkan diri anda membeli barangan yang tidak asli / cetak rompak.

Jika anda betul betul berminat segalanya boleh dirunding.

Jika anda seorang kolektor atau inginkan barangan tertentu sila hubungi kami dan nyatakan. Insyaallah kami akan cuba mendapatkannya untuk anda. Tapi bukan gerenti dapat..... Semua kuasa Allah, kalau Dia nak beri, adalah. Kalau tak, tak ada lah.


Hubungi kami (Sdra Hata) call : 0123539524


PERUBATAN TRADISIONAL.
Kami juga boleh membantu anda mempertemukan anda dengan seorang otai yang bagi kami tinggi ilmunya jika anda mempunyai masalah tertentu terutama yang berkaitan dengan alam mistik. Insyaallah. Beliau juga adalah pengamal perubatan tradisional dan pernah beberapa kali keluar kisahnya dalam majalah majalah. Kita hanya berusaha, selebihnya Allah Taala yang tentukan. Tapi kalau kita tak berusaha, dah tentu Dia tak beri.....




Joelabu , Hata .

call & whatsapp 0112308 6439



Terima kasih.



Thursday, October 23, 2014

mahar pakej murah

gelang berwafak..duit sukarno...cincin tembaga ular kepala 2..besi kuning...kain cindai purba... buntat delima...sepasang geliga lipan...gading gajah mina...delima cindai afrika..delima akar...batu gunung jerai..batu akik misitik..cincin berwafak..semua dlm 1 harga.nak clear stock. jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Tuesday, October 21, 2014

pakej senjata

Ada yang pernah dimasukkan ke dalam blog dan ada yang belum. Mahar pakej nak clear stok. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

batu delima wali terbaru

Masih panas lagi. Baru saja diperolehi melalui permohonan. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Monday, October 20, 2014

batu delima wali terbaru

Dah siap ikat cincin saiz 17. Batu lebih kurang saiz duit 5 sen. Akan diberikan sekali cara cara penjagaannya agar lebih mantap dan serasi insyaallah. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Thursday, October 16, 2014

akik wali pancawarna

Perolehan terbaru. Jarang dapat akik wali jenis pancawarna mcm ni. Saiz agak besar sikit. Jika berminat sila call whatsapp sfra Hata.

Monday, October 13, 2014

tasbih batu delima permohonan terbaru.

Barang cantik. Lihatlah sendiri. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Sunday, October 12, 2014

pakej kuku harimau asli

Rasa nya masing masing dah tahu akan khasiatnya. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata

pisau jam kelantan.

Pisau jam kelantan. Kalau tengok matanya macam besi lama je.... anda nilaikan lah sendiri. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.


tongkat penunduk

Tongkat kayu penunduk yang baru diperolehi. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Friday, October 10, 2014

keris pandai saraf antik

Keris yang dicari cari oleh pengumpul keris antik. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Thursday, October 9, 2014

akik sulaiman koleksi peribadi

Cincin akik sulaiman ini adalah koleksi peribadi indera sakti. Memang sayang nak dilepaskan tapi dah sampai masa.... jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

kayu anti asid dan penunduk jin

Kesemua khasiatnya adalah dengan izin Allah. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

geliga lipan bara terbaru.

Baru saja diperolehi melalui permohonan. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Wednesday, October 8, 2014

cincin delima

Batu delima dah siap ikat cincin. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Thursday, October 2, 2014

anak bertap emas

Baru keluar dari induknya. Barang memang cun. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

kayu cindai sisik ular

Kayu yang rare.... jarang jumpa ni. Ada khasiatnya insyaallah. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

parang lading.

Barang baru. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

biji delima jadi batu a.k.a buntat buah delima

Dah diikat cincin steel saiz 11. Barang memang cun melecun hasil permohonan. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

keris sepukal antik patani

Barang antik. Dah susah nak dapat yang ori sekarang ni. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Wednesday, October 1, 2014

mata tombak tok wali

Diperolehi hasil permohonan. Barang memang mantap. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.


badik puteri

Comel lote badik ni. Tapi aura boleh tahan. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.


cucuk sanggul puteri

Barang permohonan. Jarang jarang juga dapat cucuk sanggul jenis macam ni. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

batu panca delima permohonan terbaru

Barang cantik cun dan berkhasiat. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

minyak penggerun harimau

Barang berkhodam. Power ranger ni.... jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.



Tuesday, September 30, 2014

cincin ibu serai purple saiz 13

Cincin batu ibu serai yang memang cun melecun. Bukan batu serai biasa. Tapi batu ibu serai. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

geliga ular sawa giant / anaconda

Barang pemohonan terbaru. Memang cantik barang nya dan ada kegunaannya. Rare..... jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.


mahar pakej dua bentuk cincin dari 7 jenis besi dan duri landak laut.

Kesemuanya adalah barang berkhasiat insyaallah. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

keris antik asli patani

Barang lama yang semakin hari semakin tinggi nilainya. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.


cincin batu delima buah

Batu delima buah yang dah diikat cincin. Saiz 10.  Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Sunday, September 28, 2014

kayu cindai panglima


Kepunyaan seorang otai dan kini nak dilepaskan kepada yang berhajat. Memang susah nak jumpa kayu ni. Ada khasiatnya tersendiri. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.