PENGUBATAN SIHIR, SAKA DAN LAIN LAIN MASSALAH BERKAITAN ALAM MISTIK.



KOLEKSI BARANGAN MISTIK.
Kepada para kolektor, kami lebih mengutamakan jual beli yang tulus dan ikhlas dan anda adalah digalakkan untuk melihat dan menilai sendiri barang barang yang kami maharkan. Ini adalah untuk mengelak daripada timbulnya rasa ragu ragu dan tidak yakin pada barangan koleksi kami. Luangkanlah sedikit masa untuk mengelakkan diri anda membeli barangan yang tidak asli / cetak rompak.

Jika anda betul betul berminat segalanya boleh dirunding.

Jika anda seorang kolektor atau inginkan barangan tertentu sila hubungi kami dan nyatakan. Insyaallah kami akan cuba mendapatkannya untuk anda. Tapi bukan gerenti dapat..... Semua kuasa Allah, kalau Dia nak beri, adalah. Kalau tak, tak ada lah.


Hubungi kami (Sdra Hata) call : 0123539524


PERUBATAN TRADISIONAL.
Kami juga boleh membantu anda mempertemukan anda dengan seorang otai yang bagi kami tinggi ilmunya jika anda mempunyai masalah tertentu terutama yang berkaitan dengan alam mistik. Insyaallah. Beliau juga adalah pengamal perubatan tradisional dan pernah beberapa kali keluar kisahnya dalam majalah majalah. Kita hanya berusaha, selebihnya Allah Taala yang tentukan. Tapi kalau kita tak berusaha, dah tentu Dia tak beri.....




Joelabu , Hata .

call & whatsapp 0112308 6439



Terima kasih.



Monday, March 2, 2015

Cili alam ghaib

Jikaberminat sila call whatsapp sdra Hata.

Cek alam ghaib

Jika berminat sila call whasapp sdra Hata.

Note sukarno mataram merah , ada 29 batang tebu , tahun 1957 , belakang 9 puteri , ada kalimah 4 penjuru
. Bilangan tebu dia kat tepi sukarno tu ada 29 batang
.Tahun 1957 memang rare teramat susah diperolehi.
. Belakang dia ada 9 puteri
. Warna merah
. Ini duit keluaran khas. Pelik









. kolektor duit sukano aka faham yang kami perkata kan ini sebab ianya memang tersangat rare..... jika  berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Kitab istanbul 33 bucu.

‬: 33 bucu lipat memang sangat susah untuk diperolehi. diperbuat dari Kulit kijang dan memang napak ianya dah dimakan usia. Ni utk khasiat kebal , halimunan , perang ,




perubatan , pelaris , pengasih penglimunan dari musuh insyaallah. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Mutiara mata asli

Jika berminat sila call whtatsapp sdra Hata.


Raja bertap

Memang sangat rare jenis yang ni. Ianya tak membulat macam bertap yang biasa tapi tumbuh memanjang. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.


Sunday, March 1, 2015

Batu mani gajah

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.



Mangkuk anti basi

Barang semenangnya dicari oleh kolektor untuk tujuan masing masing. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.



Tanduk kijang putih betina asli

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Saturday, February 28, 2015

Permata besi tulang mawas

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.




Batu bukit nuri asli

Rare...... jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.





geliga ikan yu

Cincin Perak geliga ikan Asli dijumpai dalam peruk ikan yu ..saiz 18-19. Jika berminat  sila call whatsapp sdra Hata.



Thursday, February 26, 2015

Kitab istanbul

Kitab Istanbul 21 bucu lipatan.....kulit kijang Putih ...tulisan tangan Asli ...ditengah kitab ada ayat walyatalattaf berwarna merah...panjang kitab ni  anggaran 3 kaki. Berbagai khasiatnya insyaallah. Diperbuat dari kulit kijang putih.







Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.