PENGUBATAN SIHIR, SAKA DAN LAIN LAIN MASSALAH BERKAITAN ALAM MISTIK.



KOLEKSI BARANGAN MISTIK.
Kepada para kolektor, kami lebih mengutamakan jual beli yang tulus dan ikhlas dan anda adalah digalakkan untuk melihat dan menilai sendiri barang barang yang kami maharkan. Ini adalah untuk mengelak daripada timbulnya rasa ragu ragu dan tidak yakin pada barangan koleksi kami. Luangkanlah sedikit masa untuk mengelakkan diri anda membeli barangan yang tidak asli / cetak rompak.

Jika anda betul betul berminat segalanya boleh dirunding.

Jika anda seorang kolektor atau inginkan barangan tertentu sila hubungi kami dan nyatakan. Insyaallah kami akan cuba mendapatkannya untuk anda. Tapi bukan gerenti dapat..... Semua kuasa Allah, kalau Dia nak beri, adalah. Kalau tak, tak ada lah.


Hubungi kami (Sdra Hata) call : 0123539524


PERUBATAN TRADISIONAL.
Kami juga boleh membantu anda mempertemukan anda dengan seorang otai yang bagi kami tinggi ilmunya jika anda mempunyai masalah tertentu terutama yang berkaitan dengan alam mistik. Insyaallah. Beliau juga adalah pengamal perubatan tradisional dan pernah beberapa kali keluar kisahnya dalam majalah majalah. Kita hanya berusaha, selebihnya Allah Taala yang tentukan. Tapi kalau kita tak berusaha, dah tentu Dia tak beri.....




Joelabu , Hata .

call & whatsapp 0112308 6439



Terima kasih.



Friday, December 19, 2014

geliga cenderawasih

Geliga permohonan. Nampak macam jarum mas je... tapi ianya geliga cenderawasih. Baru saja dapat nya. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Monday, December 15, 2014

cincin mistik permohonan

Baru diperolehi hasil permohonan. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.


Saturday, December 13, 2014

sepasang loket mistik permohonan

Baru dapat je sepasang ni. Barang cantik power ranger.... jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Wednesday, December 10, 2014

tasbih permohonan terbaru

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

cincin kebal asid

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

geliga ular terbaru

Barang permohonan yang baru saja diperolehi. Masih panas lagi ni.... jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.


Tuesday, December 9, 2014

delima merah

Delima merah permohonan terbaru. Dapat pun dua je. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

batu serai pink

Barang permohonan. Dah siap ikat loket. Memang cun melecun kalau dipakai. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Friday, December 5, 2014

rotan songsang bertemu ruas

Ada khasiatnya insyaallah. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

cincin teras gemunggal

Saiz cincin 18. Barang permohonan yang baru diperolehi. Jika berinat sila call whatsapp sdra Hata.


cincin delima wali putih

Barang permohonan. Saiz cincin 17. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.


cincin delima merah darah merpati

Telah diikat cincin saiz 17. Barang permohonan. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.


Thursday, December 4, 2014

cincin besi kuningan sari terbaru

Barang permohonan yang baru diperolehi. Aura boleh tahan...... ada beberapa bentuk yang diperolehi. Pilih je mana satu yang berkenan. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.



geliga ular

Geliga ular permohonan yang telah siap dicanai. Barang memang cun. Ada tompokan merah di geliga tersebut adalah tompokan bisa nya. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Tuesday, December 2, 2014

keris besi retak seribu

Keris permohonan. Barang unik. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

keris beko berkalimah

Hasil penarikan. Untuk perubatan insyaallah. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Thursday, November 27, 2014

keris pandai saraf antik

Keris ni bukan keris permohonan tapi keris lama. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

gelang dari teras kayu berkhasiat

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Saturday, November 22, 2014

teko kecil mistik permohonan

Comel lote je. Barang permohonan. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

siung babi mistik permohonan

Barang permohonan terbaru. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Wednesday, November 19, 2014

geliga embun

Geliga embun yang ni bukan barang permohonan tetapi dijumpai oleh seorang makcik tua. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.


Monday, November 17, 2014

keris jawa a.k.a keris tok wali

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

paku dan klip rel keretapi

Sepasang paku dn clip besi dr landasan keretapi... jenis besi yang baik untuk buat senjata. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

mahar pakej

Pakej terbaru..sepasang kayu tas asli dr sarawak...tongkat kayu pahlawan cindai...pedang baru...loket mistik..batu kursani...bt petir..gading gajah mina...batu jarum mas...batu serai 2biji..kayu penawar hitam. Nak clear stok. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Friday, November 14, 2014

kris melela

Barang permohonan. Di bilah keris
ada tulisan nombor jawi tertera semasa ianya ditempa. Barang cun melecun. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Wednesday, November 12, 2014

Keris nagasari @ nogosostro permohonan

Baru dapat je ni. Barang cantik. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Tuesday, November 11, 2014

sepasang kayu tas asli sarawak

Sepasang kayu tas asli dari sarawak. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

mengkarung hidup ekor cabang dua

Memang dicari kolektor bagi tujuan masing masing. Masih hidup lagi semasa posting ini dibuat. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

keris permohonan terbaru

Keris diperolehi hasil permohonan. Barang memang cantik cun melecun... jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Monday, November 10, 2014

sepasang keris jawa antik

Sepasang keris jawa asli antik. Barang lama dah tua. Milik seorang guru dan nak dilepaskan pada yang berhajat. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Thursday, November 6, 2014

Cincin batu tiger eye berkalimah.

Cincin saiz 18 dan batu nya lebih kurang duit 10 sen. Cun.... jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Sunday, October 26, 2014

geliga buntat bumi

Sebelum ni kami ada membuat posting untuk geliga buntat bumi ni dan barang limited masa tu. Kami juga telah menerima banyak panggilan bertanyakan tentang nya. Kini khas untuk peminat buntat ni kami telah mendapatkan dua lagi. Alhamdulillah. Jadi jika yang berminat tu cepat jangan terlambat.sila call whatsapp sdra Hata.