PENGUBATAN SIHIR, SAKA DAN LAIN LAIN MASSALAH BERKAITAN ALAM MISTIK.

PENGUBATAN SIHIR, SAKA , GANGGUAN MAKHLUK HALUS DAN LAIN LAIN MASAALAH BERKAITAN ALAM MISTIK.
Kepada anda yang mengalami masaalah gangguan makhluk halus, sihir, saka dan lain lain masaalah berkaitan alam mistik, sila telefon Pak De. Beliau telah banyak membantu menyelesaikan masaalah berkaitan penyakit mistik ni telah bertahun tahun dan setakat ini, alhamdulillah. Perubatan jarak jauh boleh juga diikhtiarkan. Kaedah tidak menyalahi Islam. Telefon terus Pak De dan ceritakan sendiri masaalah anda. 0129518573



PENGUBATAN UNTUK SAKIT MATA.
Pengubatan untuk segala macam sakit mata kecuali buta. Telah terbukti keberkesanannya, dengan izin Allah. Jika anda ada mengalami masaalah mata sila berhubung terus dengan Pak De. 012 9518573



KOLEKSI BARANGAN MISTIK.
Kepada para kolektor, kami lebih mengutamakan jual beli yang tulus dan ikhlas dan anda adalah digalakkan untuk melihat dan menilai sendiri barang barang yang kami maharkan. Ini adalah untuk mengelak daripada timbulnya rasa ragu ragu dan tidak yakin pada barangan koleksi kami. Luangkanlah sedikit masa untuk mengelakkan diri anda membeli barangan yang tidak asli / cetak rompak.

Jika anda betul betul berminat segalanya boleh dirunding.

Jika anda seorang kolektor atau inginkan barangan tertentu sila hubungi kami dan nyatakan. Insyaallah kami akan cuba mendapatkannya untuk anda. Tapi bukan gerenti dapat..... Semua kuasa Allah, kalau Dia nak beri, adalah. Kalau tak, tak ada lah.


Hubungi kami (Sdra Hata) call : 0123539524


PERUBATAN TRADISIONAL.
Kami juga boleh membantu anda mempertemukan anda dengan seorang otai yang bagi kami tinggi ilmunya jika anda mempunyai masalah tertentu terutama yang berkaitan dengan alam mistik. Insyaallah. Beliau juga adalah pengamal perubatan tradisional dan pernah beberapa kali keluar kisahnya dalam majalah majalah. Kita hanya berusaha, selebihnya Allah Taala yang tentukan. Tapi kalau kita tak berusaha, dah tentu Dia tak beri.....




Joelabu , Hata .

call & whatsapp 0112308 6439



Terima kasih.



Tuesday, April 15, 2014

Cincin batu cenderawasih koleksi indera sakti

Koleksiindera sakti. Barang memang cantik. Anda lihatlah sendiri. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Monday, April 14, 2014

Geliga ular tedung

Barang cantik.... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga ular

Ada 3 jenis kesemuanya. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Duit mistik

Baru je dapat hasil permohonan. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Mangkuk yasin

Sebagai ikhtiar dalam perubatan, insyaallah. Cuma isi air mineral dal mangkuk dan minum. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Duit siling bismillah 2

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

duit bismillah 4

Rare..... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

delima puteri cun

Lembut je rasa hati bila memandang nya. Warna hijau dan merah. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga Nilam

Memang jarang sangat dapat ni. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga leklai

Ini bukanlah batu leklai biasa tetapi geliga nya. Mantap... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Cincin fosil gemunggal pulau dan delima cempaka.

Cincin fosil gemunggal pulau (keemasan) dan delima cempaka. Barang memang cun. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Loket fosil teras gemunggal kampung

Susah jugak nak dapat ni. Ianya fosil dan koleksi peribadi indera sakti. Khasiat kebal darurat, penangkis sihir, pendinding dan banyak lagi insyaallah.. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Teras gemunggal kampung

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Duit yasin 9

Duit yasin 9 orang tua bertongkat kendong uncang... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Tongkat raja kayu

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Friday, April 11, 2014

Batu akik berkalimah

Bercorak kalimah dan terbentuk secara alami. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Monday, April 7, 2014

delima kuning

Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

geliga lipan pokok serai.

Geliga lipan dari pokok serai. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Delima kuning

Barang cantik.... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga lebah tualang

Baru diperolehi... Barang memang cun. Jika berminat sila call whatsap sdra Hata.

Friday, April 4, 2014

Pakej geliga lipan

Pakej geliga lipan. Banyak jenisnya dan warna nya dengan harga pakej yang menarik. Kalau tebus satu satu harganya jadi lain dah..... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Wednesday, April 2, 2014

Geliga paya bakau

Geliga diperolehi dari kawasan paya bakau. Unik dan rare... belum pernah lagi dapat yang macam ni. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Minyak buluh perindu indera sakti

Pesanan kami, gunakan untuk kebaikan. Jangan buat benda benda tak elok.... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Tuesday, April 1, 2014

Koleksi geliga lipan

Koleksi geliga lipan indera sakti. Macam macam jenis dan warna. Dan ada yang memang rare..... power ranger pun ada.... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Monday, March 31, 2014

20 sen 1970

Rare.... Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Friday, March 28, 2014

Lagi Koleksi geliga lipan

Geliga lipan dari koleksi kami dan nak dilepaskan..... barang memang cantik. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Batu batu delima cun....

Anda lihatlah sendiri.... Memang cantik menawan dan berkhasiat insyaallah. Pilih je nak yang mana satu. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Thursday, March 27, 2014

Geliga labah labah tarantula

Barang limited dan rare. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.

Geliga angkut angkut

Geliga yang memang rare dan jarang diperolehi. Ada khasiat tersendiri insyaallah. Jika berminat sila call whatsapp sdra Hata.